💢 اطلاعیه جذب کمک های مردمی ✅


🔸بسم الله الرحمن الرحیم 


« إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ یَرْتابُوا وَ جاهَدُوا بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أُولئِکَ هُمُ الصَّادِقُون‏ »


« مؤمنان فقط کسانى‏اند که به خدا و پیامبرش ایمان آورده‏اند، آن گاه [در حقّانیّت آنچه به آن ایمان آورده‏اند] شک ننموده و با اموال و جان هایشان در راه خدا جهاد کرده‏اند اینان [در گفتار و کردار] اهل صدق و راستى‏اند » (الحجرات / 15)



🔹مقام معظم رهبری: 

« نیروهای مردمی خیلی می‌توانند کمک کنند و کمک هم می‌کنند ». (۹۵/۲/۱۱)

«جهاد فقط شمشیر گرفتن و جنگ کردن در میدان قتال نیست؛ جهاد شامل جهاد فکری، جهاد عملی، جهاد تبیینی و تبلیغی، و جهاد مالی است». (۹۵/۲/۲۹)



🔸باسمه تعالی


به اطلاع مردم عزیز میهن اسلامی می‌رساند که موفقیت کانون فرهنگی مردمی امین در عرصه ترویج فرهنگ عفاف مرهون دعای خیر و همکاری و کمک‌ها و حمایت‌های معنوی و مالی شما می‌باشد. 

بی‌شک تا هنگامی که خود مردم در عرصه‌های مختلف فرهنگی مشارکت نکنند مشکلات فرهنگی و از جمله انحرافات اخلاقی برطرف نخواهد شد. 


لذا از خیرین گرامی خواهشمندیم کمک‌های مالی خود را « هرچند اندک » دریغ نکرده و خادمان فرهنگ عفاف را در این عرصه یاری نمایند.


🔹 شماره کارت جهت واریز کمک های نقدی : 👇

6037 9977 0039 4795

بانک ملی

به نام فرید محمدی مقدم (مدیرمسئول کانون فرهنگی تبلیغی امین)

شماره تماس :

0937 228 55 79



🔸 ما معتقدیم همان‌گونه که انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس با حضور و مشارکت مردم غیور به پیروزی رسید در جبهه فرهنگی و مقابله با تهاجم گسترده استکبار نیز اگر خواسته باشیم به موفقیتی دست یابیم لازم است مردم عزیز، خود به میدان آیند و مجاهدانه (با راهنمایی و هدایت عالمان متعهد و خدا ترس و کاردان) در این عرصه فعالیت کنند.


🔹از آنجا که کانون فرهنگی امین مکان مستقلی ندارد، چنان که فردی خیّر و خداجو در مشهد مقدس به صورت وقفی یا اجاره رایگان، این کانون را یاری کند، سپاسگذار خواهیم بود. ترجیحاً اگر مکان وسیعی باشد که امکان برگزاری جلسات آموزشی فراهم گردد بهتر خواهد بود.


💢 لازم به یادآوری است که فعالیت های تخصصی کانون امین در چهار عرصه می باشد : 1.پژوهش  2.تآلیف و تولید محتوا  3. آموزش و برگزاری دوره های تربیت مربی  4. ترویج و تبلیغ فرهنگ عفاف 


اجرکم عندالله


✅ کانون فرهنگی امین


@efaf_amin

Kanoon-amin.ir